23 Nisan 2014 Çarşamba

Merhabalar .Bugün 23 nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı .Kızımın ve bütün çocukların bayramını kutluyorum.Atamızın Dünya Çocuklarına armağanı.Bugün çocuklar için sevimli cup kekler yaptım.Üzeri ve içi bol bonibonlu damla çikolatalı cup kek,üzerine lezzetini katlamak için çikolata sos hazırladım. Bayram kutlamaları sonrası kızım ve arkadaşlarına ikram ettim ımm çok güzel olmuş Anne ,çok güzel olmuş teyze diye diye  bitirdiler sizlerle de paylaşmak istedim.
  • EMEL'İN SİHİRLİ ELLERİ

    • MALZEMELER
    • 2 YUMURTA
    • 4 YK ÇİKOLATALI PUDİNG
    • 1 SB ŞEKER
    • 2 ÇB SÜT
    • 1 SB DAMLA ÇİKOLATA
    • 3 KUTU BONİBON
    • 1 PK KABARTMA TOZU
    • 1 PK VANİLYA
    • 1 PORTAKAL KABUĞU RENDESİ
    • 2-2,5 SB UN(12 adet kek için)
    • YAPILIŞI
    • Karıştırma kabına şeker ve yumurtalar alınır çırpılır.
    • Süt ,3 yk kakaolu puding ,portakalın kabuğu ,damla çikolata eklenir karıştırılır.
    • Elenmiş un,kabartma tozu,vanilya eklenir karıştırılır.
    • Yağlı cup kek kalıplarının içine karışımı yarısına kadar doldurarak karışım pay edilir.
    • Önceden ısıtılmış 180 derece fırında 20-25 dk pişirilir.
    • Kekler pişerken 1 yk kakaolu pudingle 1 çb süt karıştırılır kıvam alınca ateşten alınır.
    • Pişen kekler soğumaya bırakılır, soğuyan keklerin üzerine puding paylaştırılır ve bonibonla süslenir.
    • BONİBONLU CUP KEKLER servise hazır.
    • AFİYET OLSUN....    






Paylaş:Facebook Twitter Google+

0 yorum:

Yorum Gönder